حراج آخر سال ایرانی، آخرِ تخفیف

از 20% تخفیف
تا 70% تخفیف

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است

لغو و بازگشت کالا

اگر کالای خریداری شده، این اشکالات فنی را داشته باشد؛ شامل گارانتی می‌شود:

 

  • پس از گذشت 24 ساعت نسبت به باز کردن کالا حتما اقدام نمایید تا در صورت داشتن ایراد ظاهری یا شکستگی با پشتیبانی ایکالا تماس گرفته و راهنمایی جهت مرجوعی کالا.
  • درصورت وجود ایراد فنی در کالای مورد نظر، حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت باید به آیکالا اطلاع داده شود.
  • هنگام تحویل کالا توسط مامور پست حتما کالا رو باز کنید و سپس تحویل بگیرید تا در صورت هر گونه ایرادی آن را تحویل نگیرید.
  • در صورتی که آسیب‌دیدگی در زمان تحویل گرفتن سفارش قابل دیدن باشد، خریدار می‌تواند کالا را تحویل نگیرد.
  • پس از گذشت 7 روز کاری، مسئولیت خدمات به عهده شرکت گارانتی‌کننده است.
  • کالا باید با کارت یا جعبه اصلی برگشت داده شود، بنابراین تا 7 روز کاری از دور ریختن آن خودداری کنید.
  • برچسب زدن، نوشتن توضیحات یا پارگی جعبه اصلی کالا، ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • اشکالات ایجاد شده در اثر استفاده نادرست کاربر، شامل شرایط بازگشت کالا نمی‌شود.

توجه:

  1. عکس محصولات در سایت جهت راهنمایی مشتری برای خرید است و نمی‌توان مغایرت کالا را با عکس از طریق سایت بررسی کرد. مغایرت باید از طریق اطلاعات درج شده در سایت باشد. 
  2. ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی است و سایر دستگاه‌های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی از قبیل کاور، شارژر، هندزفری، هدفون، باتری، کارت حافظه و دیگر متعلقات را شامل نمی‌شود.

 

چه مواردی شامل گارانتی نمی‌شود؟

 

  • صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل و نقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی
  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ‌رفتگی
  • استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
  • دستگاه‌هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز تعمیر شوند
  • هر نوع دستکاری، خدشه یا کَندن برچسب سریال یا هولوگرام، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت‌نامه
  • مشکلات ناشی از خدمات رسانه‌ای شرکت‌های متفرقه یا مشکلات ناشی از خدمات دانلود آن‌ها از طریق گوشی
  • هزینه‌های مرتبط با خرابی‌های ناشی از نصب هر گونه نرم‌افزار یا برنامه که توسط شرکت طراحی و تولید نشده باشد
  • هرگونه خرابی در اثر استفاده از باتری و لوازم جانبی تاییده نشده از سوی شرکت مربوطه
  • اقدام به سرویس، تعمیر یا هر گونه تغییر در محصول توسط نمایندگی غیر مجاز
  • تعمیر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه (برای موبایل IMEI) یا در کارت

 

اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شُدید:

 

  • بازگشت کالا در صورتی مورد قبول ایکالا قرار می‌گیرد که هیچ گونه دخل و تصرف و آسیب‌دیدگی به کالا و بسته‌بندی آن وارد نشده باشد.
  • اگر کالا به دست مشتری نرسیده باشد و در حال ارسال باشد، باید هرچه سریع‌تر با آیکالا تماس بگیرید و انصراف خود را اطلاع دهید.
  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، باید انصراف خود را حداکثر پس از یک روز کاری به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.
  • اگر کالای دریافتی شما به شکل هدیه و توسط شخص دیگری خریداری شده، لازم است کالا را با تمام وسایل خریداری شده بازگردانید.
  • در صورت انصراف به هر دلیلی، هزینه ارسال کالا به عهده خریدار است.

 

کالا را چگونه ارسال کنم؟

 

  • ابتدا با کارشناسان پیشتیبان آیکالا تماس بگیرید. (با شماره 017 – 32367112  شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 الی 21 و پنجشنبه‌ها ساعت 10 الی 18)
  • بدون هماهنگی کالا را مرجوع و ارسال نکنید.
  • بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر، در شرایط اولیه و تمامى اقلام همراه به آیکالا ارسال شود.
  • از برچسب زدن، نوشتن و مخدوش کردن بسته خودداری کنید.

 

هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر مشکل  فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش آیکالا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه آنلاین است.
  • در صورتی که ایراد یا مغایرت کالای انصرافی شما به تایید کارشناس آیکالا نرسد، هزینه ارسال و دریافت کالا، به عهده شخص خریدار خواهد بود.
  • سفارش باید در شرایط اولیه از طریق پست سفارشی به ادرس فروشگاه مرجوع شود در غیر این صورت هزینه ارسال به عهده شخص خریدار خواهد بود.
  • پس از پذیرش کالا، کارشناسان ایکالا حداکثر طی 72 ساعت کاری نتیجه تست و بررسی کالای مرجوعی را به مشتری اعلام می‌کنند. در صورتی که  به استرداد وجه نیاز باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری هزینه  به حساب مشتری واریز می‌شود.
لوگو آیکالا