حراج آخر سال ایرانی، آخرِ تخفیف

از 20% تخفیف
تا 70% تخفیف

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است

شرایط و قوانین

ما در آیکالا موظف به رعایت قوانین زیر هستیم؛

 

  • کالایی مطابق با مشخصات فنی، گارانتی و رنگ درج شده در سایت که شما آن را انتخاب کرده و سفارش داده‌اید، برای شما ارسال خواهیم کرد.
  • با توجه به نوسانات بازار و تغییر لحظه‌ای قیمت‌ها، پس از تایید سفارش از سوی فروشگاه آیکالا، به هیچ وجه تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور اعمال نخواهد شد.
  • بنا به درخواست مشتری، اجناس به صورت "آكبند و بدون تست" یا "باز و تست شده" ارسال خواهند شد.
  • قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده، طبق فهرست قیمت سایت محاسبه می‌شوند که شامل عوارض فروش و مالیت‌ها خواهد بود و هیچ هزینه‌ای به جز هزینه حمل (در مواقعی که آیکالا ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.
  • تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.
  • فروشگاه آیکالا به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست‌های معین ارسال کالا، سفارش را در مکان تعیین شده در سایت، تحویل دهد. (در صورت عدم حضور سفارش‌دهنده محترم در مکان تعیین شده، هزینه‌های مربوط به ارسال مجدد به عهده ایشان خواهد بود و باید به فروشگاه پرداخت شود.)
  • اگر کالایی دارای اشکال فنی باشد و تحت شرایط ضمانت هفت روزه آیکالاقرار گرفته باشد، پس از برگشت آن به فروشگاه آیکالا، مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان خبره و مجرب آیکالا، کالای جایگزین برای خریدار ارسال یا وجه آن ظرف یک روز کاری به حساب ایشان عودت داده می‌شود.
  • در صورتی كه به دلیل هرگونه كار نرم‌افزاری یا تغییر شرایط محصول، نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید، فروشگاه اینترنتی آیکالا از پس گرفتن آن كالا معذور است.
  • در فروشگاه اینترنتی آیکالا ، قیمت گوشی‌ها جهت تنظیم بازار، در پایین‌ترین مقدار ممکن قرار دارند. به همین دلیل در شرایط فعلی امروز متاسفانه امکان خرید عمده گوشی موبایل برای همکاران وجود ندارد. در همین راستا محدودیت‌هایی در روند ثبت سفارش از نظر سقف مبلغ و تعداد وجود دارد. سفارش‌هایی که بدون توجه به این محدودیت‌ها به صورت متعدد و تکراری در جهت خرید عمده گوشی موبایل ثبت شوند، لغو و وجه به حساب پرداخت‌کننده بازگردانده خواهد شد.
  • گاهی به دلایل خارج از اراده و کنترلِ فروشگاه ایکالا، مانند عدم توانایی تحویل کالا در موعد مقرر، عدم توانایی ارسال توسط تامین‌کننده، عدم توانایی تامین کالا توسط تامین‌کننده یا درج قیمت اشتباه توسط ایشان، سفارش رد می‌شود و اگر پرداخت توسط خریدار انجام شده باشد، وجه پرداختی به ایشان برگشت داده می‌شود. اگر پرداخت در محل انتخاب شده باشد، تنها سفارش توسط سایت رد می شود.

 

 

شرایط و وظایفی که خریدار محترم موظف  به رعایت است:

 

  • همراه و خریدار گرامی ایکالا، عکس محصول قرار داده شده در سایت، صرفا جهت آشنایی شما با نوع محصول است و با کالای ارسال شده برای شما قطعا متفاوت خواهد بود؛ بنابراین توضیحات محصول را با دقت بیشتری مطالعه کنید.
  • شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی مانند تفاوت در مشخصات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری یا محتویات جعبه کالا، در بازار عرضه کنند. چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا در وبسایت آیکالا قید نشده، لازم است خریدار گرامی در زمان سفارش و اضافه کردن آن کالا به سبد خرید، سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی آی کالا کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.
  • اگر پس از ثبت سفارش و قبل از مرحله ارسال کالا توسط فروشگاه آیکالا، تصمیم به تغییر آدرسِ تعیین شده در سایت و محل تحویل کالا داشتید، فقط در صورت تماس با پشتیبانی این امکان وجود خواهد داشت و از طریق سایت این امکان پیش‌بینی نشده است.
  • پس از مرحله ارسال کالا، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت و در صورت عدم حضور سفارش‌دهنده محترم در مکان تعیین شده، هزینه‌های مربوط به ارسال مجدد به عهده ایشان خواهد بود و باید به فروشگاه پرداخت شود.
  • خریدار متعهد است که در صورت انتخاب پرداخت نقدی، مبلغ سفارش را هنگام تحویل کالا از طریق دستگاه کارتخوان که توسط همکار کالارسان ایکالا ارائه شده، بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه، فروشگاه آیکالا حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.
  • تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپتاپ بیمه‌ی حمل دارند. مسئولیت سلامت فیزیکی تمامی كالاها هنگام ارسال، بر عهده شركت‌های حمل و ‌نقل یا بیمه‌كننده شركت حمل و ‌نقل است. آیکالا نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.
  • هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش است تا در صورت ایجاد نقص در بسته یا محتوای آن در اثر حمل یا هر نوع مغایرت، آن را در حضور همکار کالارسان یا مامور شرکت حمل و نقل به صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید. مراتب حداکثر باید ظرف 24 ساعت به فروشگاه اطلاع داده شود تا آیکالا بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد. در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری، متاسفانه آیکالا مسئولیتی در قبال آن نمی‌پذیرد.
  • به اطلاع خریداران محترم میرساند حمل کالاهای فروشگاه اینترنتی ایکالا توسط شرکتهای پست ،تیپاکس و پیک انجام میشود.ازمشتریان گرامی خواهشمنداست حتما درزمان تحویل کالا درحضور نمایندگان شرکتهای نامبرده بسته ارسالی باز شود و ازکنترل تعداد و مدل و انطباق بافاکتور خرید،رسید تحویل امضا شود.
    بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است و پس از تحویل کالا و دریافت مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و فروشگاه آی کالا مسئول نمیباشد
  • در صورتی كه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان آیکالا بررسی یا تعمیر شود، فروشگاه آیکالا، مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
  • در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس آیکالا عودت بدهد و وجه آن را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید.
  • در صورت وجود اشکال یا انصراف از خرید، خریدار موظف است برای عودت، کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کند و با بیمه حمل به آدرس فروشگاه آیکالا ارسال نماید. در صورت بسته‌بندی نامناسب، بیمه نبودن کالا و آسیب رسیدن به آن در حین حمل، مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
  • امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده، وجود دارد و آیکالا از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
  • تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت آیکالا می‌باشد
لوگو آیکالا